Στη περίπτωση που παραλάβατε κάποιο προϊόν ελαττωματικό, αναλαμβάνουμε άμεσα την αντικατάστασή του, χωρίς καμιά οικονομική επιβάρυνση για εσάς. Μπορείτε να μας ειδοποιήσετε είτε τηλεφωνικά στα 26310 27384 και 697 3675681 , είτε μέσω email στο [email protected].
Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος:
Μπορείτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και μετά απο γραπτή ή ηλεκτρονική ειδοποίηση, να μας επιστρέψετε την παραγγελία που δεν επιθυμείτε, εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία και αυτή είναι απαραβίαστη (ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα μεταφοράς). Απαραίτητη η συνοδεία του αποδεικτικού αγοράς. Πιο αναλυτικά:
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, είναι απαραίτητο, πριν από τη λήξη της προθεσμίας ασκήσεως του, να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση πώλησης που έχουμε συνάψει. Η διαδικασία έχει απλοποιηθεί και γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά για να διευκολυνθείτε. Θα πρέπει να συμπληρώσετε το ΑΙΤΗΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ στο Δικτυακό Τόπο μας, πατώντας ΕΔΩ.
Με την ηλεκτρονική υποβολή του Αιτήματος Υπαναχώρησης, θα λάβετε αμέσως στο email που μας έχετε δηλώσει, επιβεβαίωση λήψης του αιτήματός σας. Αυτή η διαδικασία εξασφαλίζει γρήγορη και αποτελεσματική επεξεργασία του αιτήματος υπαναχώρησης, προσφέροντας σας την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.
Για τις επιστροφές των προϊόντων εντός της Ελλάδας συνεπεία της υπαναχώρησης για οποιονδήποτε λόγο και αιτία, το κόστος επιστροφής το αναλαμβάνετε εσείς.
ΔΕΝ επιστρέφονται όλα τα είδη βρεφικού γάλατος και βρεφικών τροφών.